- MISAO MESECA -


Copyright © 2008 by Mysteco Creative Team. All Rights Reserved.
O NAMA            MYSTERY SHOPPING            TRAINING              CONSULTING
" Information is a difference that makes a difference "
Gregory Bateson, 1979
NOVOSTI !

12.11.2008
Objavljeni su  rezultati istraživanja.Pogledajte ih ovde.

27.10.2008
Mysteco kupci su posetili 100 prodajnih objekata u Beogradu.
           TAJNI KUPCI       KLIJENTI
ETIČKI KODEKS     TAJNI KUPCI     KLIJENTI      
NASLOVNA            VESTI            PRESS           KONTAKT          FAQ (PITANJA)
Information is a difference that makes a difference!
--Gregory Bateson,1979


Na ovoj stranici možete pročitati naša saopštenja za javnost, press cliiping, kao i rezultate najnovijih istraživanja. Molimo vas da nas kontaktirate pre objave ovih podataka u vašem mediju putem e-maila: info@mysteco.rs

12.11.2008.

Tajni kupci preduzeća MYSTECO CONSULTING posetili su u periodu od 20.10.2008. do 27.10.2008. po metodi slučajnog uzorka
100 prodajnih objekata u Beogradu u cilju utvrđivanja osnovnog nivoa kvaliteta usluge koja se pruža prosečnom kupcu prilikom obavljanja svakodnevnih ili čestih  kupovina (prodavnice prehrambenih proizvoda, odeće i obuće, apoteke, prodavnice kozmetike, knjižare, prodavnice brze hrane, butici, kafeterije...).
Istraživanje je urađeno po tzv. Guest metodi po kojoj se analiziraju i ocenjuju pet najvažnijih elemenata kvaliteta usluge:
1. Pozdravljanje
2. Utvrđivanje potreba i želja kupaca
3. Poznavanje osobina, karakteristika i svojstva proizvoda
4. Nuđenje dodatnih proizvoda
5. Zahvaljivanje na poseti ili kupovini
Dakle, tajni kupci su evidentirali da li ih je neko pozdravio prilikom ulaska u radnju, da li je shvatio koje su njihove potrebe, da li je bio upoznat sa karakteristikama i svojstvima traženog proizvoda, da li je eventualno ponudio neki dodatni proizvod i na kraju da li se zahvalio na poseti ili kupovini.
Kliknite ovde da pogledate kompletne rezultate i grafikon.
   Ubedljivo najbolji rezultati su ostvareni kod poznavanja osobina proizvoda što je pokazatelj da su zaposleni u beogradskim prodavnicama dobro upućeni u to šta prodaju, a ubedljivo najniže ocene dobijene su kod nuđenja dodatnih proizvoda, pa se može zaključiti da zaposleni i nisu baš preterano zainteresovani, motivisani  i obučeni da ponude dodatne proizvode i  povećaju  prihod organizaciji u kojoj rade.
    Alarmantna je i činjenica da kupci nisu pozdravljeni prilikom dolaska u prodajni objekat u čak 41% slučajeva, a u 35%  slučajeva nije im zahvaljeno na poseti ili kupovini.  Često se hvalimo našom tradicionalnom gostoljubivošću, ali izgleda da se to odnosi samo na kućne posete. Zašto na radnom mestu ljudi postaju  neljubazni prema posetiocima i zaboravljaju da smo svi nekom prodavci, a nekome kupci i da bi nam malo više ljubaznosti u svakodnevnoj komunikaciji bar malo ulepšalo život.


Mystery Shopping, Training & Consulting